VÄLJ SPRÅK:

Lionbridge Layers AI-Powered Services på Adobe-erbjudanden

Visa AI-driven integration för AEM på Adobe Summit EMEA

WALTHAM, mässa, 13 maj 2019 / PR Newswire - Lionbridge, världens mest pålitliga kommunikationsplattform, meddelade idag att den kommer att visa upp sin AI-drivna integration för Adobe Experience Manager på Adobe Summit EMEA, Adobes konferens för digital erfarenhet, från 15 till 16 maj i London.

När resororkestrering i marknadsföring blir allt viktigare - 72 procent av köparna förväntar sig ett personligt engagemang - har översättning och lokalisering ett växande inflytande på köpare. Antagandet av den AI-aktiverade Lionbridge för integrationen av Experience Manager har vuxit exponentiellt sedan lanseringen, med de senaste utvidgningarna inom rese- och gästfrihets-, biovetenskap- och teknikindustrin.

"Vi är ett teknikföretag som är första människor och Adobe är ledande när det gäller att skapa människor-upplevelser, så detta partnerskap är en naturlig match", säger John Fennelly, VD och koncernchef för Lionbridge. "Med Lionbridges språkliga och kulturella expertis bakom vår AI-drivna innovation gör dessa integrationer till främsta marknadsföringsplattformar kunder att kunna leverera konsekventa digitala upplevelser för kunder över hela världen."

Lionbridge är ledande inom att utnyttja AI för att underlätta mänsklig anslutning i mer än 20 år och är i framkant när det gäller att använda maskininlärning till lingvistik och översättning. Drivs av sofistikerad egen teknik, kombinationen av Lionbridges tjänster och Adobes globala expertis sparar företag tid och pengar när de blir globala: Delade kunder rapporterar 60 procent mindre ansträngning, 40 procent snabbare cykeltider och 30 procent lägre kampanjkostnader med integrationen.

Den förbättrade integrationen av Lionbridge för Adobe Experience Manager innehåller sådana funktioner som:

• AI-driven översättningsfunktioner för att automatisera storskalig översättning;
  • URL-anpassning på olika språk;
  • Cross-channel automation över flera Adobe-lösningar;
  • Projektbuntning för förenklad inlämning;
  • Automatisk upptäckt av innehållsuppdatering; och
  • Support för anpassade uppsättningar för Experience Manager.

Om Lionbridge

Lionbridge samarbetar med varumärken för att bryta hinder och bygga broar över hela världen. I mer än 20 år har vi hjälpt företag att få kontakt med globala kunder genom att leverera marknadsföring, testning och globaliseringstjänster på mer än 300 språk. Genom vår plattform i världsklass orkestrerar vi ett nätverk av 500 000 passionerade experter i 5 000 plus städer, som samarbetar med varumärken för att skapa kulturella upplevelser. Oberoende av vår kärlek till lingvistik använder vi det bästa av mänsklig och maskinell intelligens för att skapa förståelse som resonerar med våra kunders kunder. Baserat i Waltham, Mass., Har Lionbridge lösningscenter i 27 länder. Läs mer på www.lionbridge.com.

Mediekontakt: